Frågor!

Vilken är din favorithästras?whelsh
Favoritsyssla i stallet? Rida
Favoritkändis i hästvärlden? Har ingen som jag ser upp till inom hästsporten. Men jag tycker att Edward gal är duktig. Men min inspiration är Justin bieber
Favorithäst i hästvärlden? Scandic
Favoritridlärare? Lena W
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu? Power & abbe(även om jag inte äger abbe längre)

Hur många gånger har du ramlat av? Över hundra gånger,ja jag är seriös. Förut hade jag en ponny som slängde av mig varje ridpass.
Har du ridit en hingst? tror inte det
Har du någonsin blivit jagad av en häst? Nej
Har du vart med om en ridolycka? Nej

Vad har du för färg på dina ridbyxor? Jag har ingen aning. Jag har så många.
Har du ridstövlar eller ridskor? jag HATAR ridskor så jag använder ridstövlar
Vad är dina favorithästar för ras? whelsh
Andvänder du chaps? Nej

Vad har du för storlek på din ridhjälm? 58:/
Hur högt har du hoppat? 100cm
Hur många priser har du sammanlagt? 70-80 rosetter
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10? 9
Är hästar ditt liv? Ja det kan man väl säga
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Nja. Mitt rum pryds av Justin bieber posters. Bild nedan(fast jag har fler nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0