I'm back!

hej igen!Det var längesen. Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen, så vi får väl se hur länge det håller denna gång.

Det går iaf jätte bra med Power. Vi har utvecklats mycket sedan sist och i helgen så ska vi göra våran nationella debut i Hammarö(karlstad). Det ska bli jätte kul. Vi ska bo på samma hotell som mina klubbkamrater Amanda & Miranda :D. Sen så ska ju världens bästa "storasyster" ronja dit :D. Jag är super taggad.

vad har jag mer gjort då? jo jag har varit på några tävlingar och det har gått jätte bra. Sen så har jag varit på konfirmations läger och så har jag konfirmerat mig. Konfirmations lägret blev inte så lyckat eftersom att jag fick åka ambulans in på akuten i stockholm :( USCH!!!

Nu hoppas jag att ni vill läsa min blogg igen. här kommer ett gäng bilder:

image description

xx Nicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0