tisdag 26/6

Hej!

tänkte berätta om vad jag har gjort idag. Jag klev upp klockan 13.00 (?) och så åt jag "frukost". gjorde mig sedan iordning inför träningen för Lena W. Gick ut till stallet runt halv 3 och fixade med mockning och maten. När vi var klar med det så gick jag och hämtade power, sen började jag att göra iordning honom.

Träningen: Lena red honom först. Hon tyckte att det hade hänt jätte mycket och att han var super fin. Hon red i kke 20-30 minuter. Sen hoppade jag upp och vi jobbade med mycket programdelar. t ex öppnor,slutor,ökningar,minskningar,enklabyten,ryggningar mm. I början gick det super bra och allt var perfekt. Men i slutet så blev han trött och jag hade inget spö så det kändes det inte så bra. men jag får komma ihåg känslan som jag hade i början.

Imorgon ska jag packa en massa inför i helgen. Det är så himla mycket som ska med. Måste göra en packlista(igen) också.

Nu ska jag duscha och sen ska jag slappa framför tv:n. Det kommer bli en lång och jobbig dag imorgon.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0